Tuesday, October 30, 2018

BBM3410/18 Tugasan Cuti Mid Semester

Assalamualaikum guys

okay hari ini aku nak bercerita tentang tugasan yang kami pelajar multimedia dapat dari Prof kesayangan kami. huhuhu

okay tugasan prof ni bagi aku takde la berat sangat cuma agak banyak la kalau kita tangguhkan kerja prof huhu prof suruh kami post gambar kampung kami sebanyak 10 keping dalam Instagram dengan macam biasa update blog sebanyak tiga post. huhu dalam Instagram tu kan kami kena tulis caption yang menarik serta hashtag yang menarik hati prof dan hastag #kampungku. hahahahahahaha aku ni dahla bukan spesis yang suka buat kelakar. selalu je aku stress setiap kali nak kena perah otak aku yang tak berapa nak geliga ni nak cari ayat yang kira macam agak kelakar la.. hahaaha so aku nak citer dekat sini.. prof suruh kita orang ambil gambar kampung kita orang kan.. tapi yang masalahnya hahahahaha kampung aku tu tak macam kampung kawan-kawan aku pun.. kawan aku lawa je gambar diorang ada gambar sawah, ada gambar hutan, ada macam-macam la yang napak situasi kampung. tapi aku ? hahaha rumah aku ni ada bangunan sekolah, ada balai polis, ada rumah-rumah, ada airport.. so untuk tidak menampakkan aku sorang je ada gambar yang tak berapa kampung.. aku pun gigih lah pergi air terjun, pergi berkelah anddddddddddd aktiviti paling aku suka adalah pergi makan so mana je tempat makan best aku mesti tangkap gambar then upload dekat instagram...

huhu mudah kan tugasan kami ? tapi tulaaa mudah-mudah pun aku pi tangguh jugak kerja ni. hmmm
Nasib baik sempat post cukup 10 keping huhu

No comments:

Post a Comment

10 Ways to Lose Weight Without Dieting

Sure, you can lose  weight  quickly. There are plenty of  fad diets  that work to shed pounds rapidly -- while leaving you feeling  hung...