Thursday, October 25, 2018

BBM3410/18 : Video One Shot (lagu)

Assalamualaikum korangggggg..

okay hari ini aku nak story sikit pasal tugasan yang kami terima dari prof.. ada kelainan sikit tugasan minggu ni.. haha sebelum tu aku teringat ayat prof.. kita kena redha dapat tugasan apa punn sebabb apa nanti kalau tak redha prof nak tambah lagi tugasan hahahahahaha..so dengan terpaksa rela kami semua redha jela.. so prof suruh kami pilih satu lagu yang agak rancak lepas tu buat video klip pasal lagu tu tapi kami semua hanya buat gaya dan miming sahaja..jadi group aku pilih la lagu
Mark Adam -Pencuri..

jadi kami semua pun berpakat la nak record video ni sebelum cuti mid sem dan kami record dekat bukit ekspo.. tapi aku nak cerita dekat sini.. kerjasama antara group tu yang paling aku suka sebab kami record banyak kali kot video asyik tak jadi je sampai kita orang semua dah fed up hahaha tapi sebab kesabaran masih tinggi kita orang buat sampai jadi so kat situ aku terharu lah dengan group aku sebab kita orang saling nak memberi idea sampai semua orang blur nak ikut idea sape hahaha so nantikan lahh video kami untuk one shot ye hihi

ni empat dari sepuluh orang yeee hihihi

No comments:

Post a Comment

10 Ways to Lose Weight Without Dieting

Sure, you can lose  weight  quickly. There are plenty of  fad diets  that work to shed pounds rapidly -- while leaving you feeling  hung...