Wednesday, October 31, 2018

BBM3410/18 : Ujian Minggu 7

Assalamualaikum guys..

okay sekarang aku nak cerita apa yang jadi minggu 7..betul betul minggu yang menguji tahap kesabaran aku.. allahuu sakitnya hati aku.. korang tau tak..minggu 7 di adalah minggu yang busy bagi kami sebagai student..

nak tahu sebab apa?

sebab minggu 8 tu cuti jadi kami kena settle tugasan yang ada sebelum cuti.. jadi nak dijadikan cerita.. Allah nak uji aku dengan laptop aku rosak! yes laptop aku rosak guys!! laptop aku tu bila on je terus blank. bila aku bawa pergi kedai komputer abang tu cakap laptop aku punya screen LED dia terbakar. like what?!! arghhhh stresss gila kot aku!! dahla aku minggu tu ada korang tahu tak aku kena settle semua tugasan aku yang berlambak tu.

so here aku list tugasan aku kena settle sebelum cuti mid semester aku

1- satu tugasan Dr Jamaiyah
2- satu lagi nak kena lengkapkan borang soal selidik group peristilahan aku
3- Tugasan BBM3410 ni aku kena buat kelendar dalam adobe photoshop
4- aku kena upadte tiga post dalam blog
dan paling penting aku ingat nak tunjuk borang soal selidik aku dekat supervisor FYP dengan harapan bila aku cuti mid sem ni aku boleh la edar borang soal selidik aku.

tapi itulah.. dugaan aku tiba-tiba pula laptop nak rosak masa genting gini.. hmm cuba la laptop nak rosak nanti aku habis degree ke tak pun kalau rosak awal sem haritu ye jugak lah aku nak gi baiki.. ni dahla rosak time ni pastu yang paling menguji kesabaran aku adalah korang tahu kalau nak repair screen laptop tu berapa kos dia ?

hahahaha RM450 UOLSSSS..

hahahahhaa aku tak tahu nak gelak ke nak nangis.. tapi nasib baik la aku nak repair laptop ni bukan guna duit aku (abang aku yang nak bayar and boyfriend aku pun cakap nak bayarkan kalau aku takde duit) hahaha kalau guna duit aku menangis gak ah aku.. dahla duit makan pun berjimat cermat ni nak hulur duit dekat laptop pulak. hahaha

No comments:

Post a Comment

10 Ways to Lose Weight Without Dieting

Sure, you can lose  weight  quickly. There are plenty of  fad diets  that work to shed pounds rapidly -- while leaving you feeling  hung...