Saturday, November 17, 2018

BBM3410/18 : Nik Nuha Aamina

Assalamualaikum guys...

hihi mesti korang hairan kan kenapa aku tulis nama orang pulak dekat post aku ni.. huhu sebenarnya ini nama anak saudara aku yang pertama.. budak kecik ni lahir tahun 2017 bulan Mei.. aku excited gilaaa bila ada anak saudara sebabbb hahaha kawan-kawan aku yang lain ramai dah ada anak saudara and ada anak sendiri(ehem ehem jangan tanya aku pasal anak) hahaha so sebab ni anak saudara yang pertama.. so aku post yang teristimewa untuk anak saudaraku tersayang.. huhu bulan Disember nanti aku dapat sorang lagi anak buah yang lelaki..





ni fresh baru keluar dari perut bonda 






makcik dia yang terlebih semangat nak main air ni

No comments:

Post a Comment

10 Ways to Lose Weight Without Dieting

Sure, you can lose  weight  quickly. There are plenty of  fad diets  that work to shed pounds rapidly -- while leaving you feeling  hung...