Saturday, November 17, 2018

BBM3410/18 : Homemade food

Assalamualaikum guys..

Memandangkan aku tak tahu nak post apa.. so aku terfikir apa kata aku tunjuk dekat korang gambar makanan-makanan yang ada dalam gallery phone aku ni yang mana tentu la semuanya aku makan hihi.. so aku post bermula dari homemade yee.. hihihi yang ni semua khas dari dapur rumah kita orang.. biar rupa nampak tak sedap tapi rasa dia level international tauuu.. nahhh mempersembahkannnn jeng jenggg hehehe..

ni jeruk mangga kakak aku buat

ni aku la yang masak hahaha sedih tengok sayur air aku takde air

amecam terliur takk

daging bakar harimau menangis



kek aku buat sempena birthday aku..haha birthday sendiri, sendiri buat. (ko hado)








nampak je sedap ni aku buat chicken butter. tapi hagham aku sorang je makan.
tak kena selera dengan keluarga aku





haa yang ni rare sikit sebab masa ni nak buka puasa tiba-tiba
blackout so apa lagi makan la macam ni
(sup tulang power mama)

haa ni sedih sikit. ni rendang every year kalau raya mesti arwah mama buat.
so ni kira rendang terakhir dia buat la.
 (Raya 2017)

No comments:

Post a Comment

10 Ways to Lose Weight Without Dieting

Sure, you can lose  weight  quickly. There are plenty of  fad diets  that work to shed pounds rapidly -- while leaving you feeling  hung...